SEO International

SEO Internațional este un proces de optimizare prin care motoarele de căutare învață să identifice țările targetate de către un business online și înțeleg care sunt limbile utilizate în paginile web.

Exemple SEO Internațional

Exemple de situații în care SEO Internațional este necesar

Optimizare site hotelier

Pentru un hotel ce oferă cazare turiștilor străini.

Pentru țintirea turiștilor străini în căutare de atracții locale.

Magazin online multilanguage / limbi multiple

Un magazin cu deschidere în țări multiple, cu monede diverse

Optimizarea produselor e-commerce cu descrieri în alte limbi

Furnizorul nu oferă o traducere clară sau bună. Un traducător este costisitor.

Deși nu este în regulă pentru un cumpărător să citească o descriere a unui produs în altă limbă, aceasta este o situație de fructificat față de rezidenții care vorbesc o limbă în plus sau care vin din conțuri îndepărtate ale lumii. De asemenea, tot mai multe limbi, pe lângă engleză, devin internaționale.

Dacă ai o pagină în engleză pe un site în română, aceasta trebuie optimizată corespunzător pentru a evita slaba indexare în motoarele de căutare.

Product Quantity Price Total  

Product name

by American Brand
Status: In Stock
$4.87 $14.61

Calcio Alto

by Italian Brand
Status: Leaves warehouse in 2 - 3 weeks
$4.99 $9.98
     
Subtotal
$24.59
     
Estimated shipping
$6.94
     

Total

$31.53

     

Tipuri diferite de internaționalizare ale paginilor web

Site-ul tău vinde în mai multe țări sau este prezentat în mai multe limbi?

Managementul domeniilor web în limbi multiple

Există 5-6 modalități principale de a păstra conținutul tău disponibil în mai multe limbi

  1. Top level domain .ro, .com, .es
  2. Sunbomenii precum ro.creare-magazin-online.com
  3. Folder precum web-design-shop-online.com/ro
  4. Parametrii URL de limbă seo-magazin-online.com/?lang=ro-ro
  5. Domenii diferite precum: creare-site-hotelier.ro și web-design-hotel-website.com
  6. Pagini diferite în cadrul aceluiași domeniu

Fiecare alternativă are o serie de argumente pro și contra ce trebuie discutate cu clientul. Peste aceste argumente, trebuie găsită formula ideală care va face site-ul ușor de întreținut și ușor de navigat.

Evită conținutul duplicat, leagă paginile!

Nu este bine să ai conținut duplicat. De aceea, este bine să indici motoarelor de căutare care pagină este în limba site-ului și care pagini sunt traduceri ale acesteia.

Fiecare produs în limba engleză trebuie să fie legat de omologul său, produs în limba română. Astfel, paginile nu vor intra în concurență pe search și nu vei fi clasat nici la conținut duplicat.

			<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
			<urlset xmlns="http://www.sitemaps.org/schemas/sitemap/0.9"
			  xmlns:xhtml="http://www.w3.org/1999/xhtml">
			  <url>
			    <loc>http://www.example.com/english/page.html</loc>
			    <xhtml:link 
			               rel="alternate"
			               hreflang="de"
			               href="http://www.example.com/deutsch/page.html"/>
			  </url>
			</urlset>

Fii TOP în căutările locale

Google Search nu domină lumea. În China există Baidu, în Rusia există Yandex, în lume există zeci de motoare de căutare.

This is how the Page Title appears in search results but if it is too long it will
www.domain.com › Foo › Bar  
This is the page description. Despite the meta description element's content, the text here depends on the search query and is rarely longer than 320 characters.